Sneeuwklassen - dag 4
Verslag dag 4
Lieve ouders
Vandaag stonden we om half 8 op en zijn we gaan ontbijten. Chloë-Grace was jarig. Zij werd gewekt met een leuk liedje, kreeg een versierde stoel en mocht vandaag alles als eerste kiezen en doen. We maakten zelf een lunchpakket want vandaag was het heel mooi weer en bleven we de hele dag op de skipiste. Vervolgens hebben we onze botten en skilatten aangedaan en trokken we naar boven. We kregen weer les en het skiën ging bij iedereen heel goed. Dat was natuurlijk super leuk. Door het mooie weer hadden we een picknick naast de piste voorzien. Het was echt stralend weer. Sommige leerlingen hadden een pistolet met schnitzel mee. Na de lunch mochten we vrij skiën samen met Ferre, meester Kris en juf Nina. Er waren heel veel bobbels en dat was heel erg leuk. Sommige deden ook veel kunstjes. In de namiddag volgden we weer skiles met de moni’s. Na het skiën zijn we nog naar een souvenirwinkeltje gegaan. Daar konden we leuke souveniertjes kopen. Na het shoppen zijn we terug naar het hotel gegaan, smulden we van de traktatie van Chloë-Grace en hebben we gedoucht. Deze avond aten we groentenbuffet, pasta carbonara, kalkoenlapje met gebakken patatjes. Als dessert was er panna cotta met caramelsaus. Chloë-Grace kreeg er eentje met een kaars op. Als afsluiter hielden we onze bonte avond, alle optredens waren top! Het was weer een zeer leuke dag!
Mila, Nand en Louis


