Sneeuwklassen - dag 1

Dag 1

Liefste ouders
Gisteren zijn we met veel spanning vertrokken, eenmaal vertrokken, waren er een paar tranen. Tijdens de busrit keken we een film en aten we wat lekkers. Na 15 uur vol afwachting en pure spanning kwamen we aan in het mooie Peio. Jammer genoeg met minder sneeuw dan verwacht, maar dat was zeker geen probleem. Eens in het hotel Aurora hebben we een lekker middagmaal gegeten: ‘Pasta al ragu-Wurstel di pollo en patate rosti-Frutta (een drie gangenmenu!). Daarna kwamen we eindelijk te weten met wie we op de kamer gingen liggen. Toen kregen we de tijd om onze koffers uit te pakken en ons te installeren. Daarna maakten we een sneeuwwandeling tot aan de skipiste. Toen was het tijd om onze skibotten te passen. Toen we terugkeerden passeerden we langs een leuke speeltuin en hebben we daar nog gespeeld. Vervolgens wandelden we terug naar het hotel en hebben we de pannenkoekslee gepakt en daar nog leuk mee gespeeld. Toen aten we nog een vieruurtje en was het tijd om te douchen. Toen we klaar waren, gingen we naar het restaurant van het hotel (hotel Aurora). We hebben ‘Pasta alla crema di latte et fromaggi-cotoletta di pollo en patate crocchette (krokketjes)-frutta gegeten. Toen hebben we nog ons dagboek ingevuld, op het eind van de reis hebben we dan een boek vol herinneringen! Dat was het voor de eerste leuke dag! We eindigden de avond door gezellig samen een film te kijken (Kung Fu Panda). Toen was het tijd voor onze bedjes, tot morgen, slaapwel Itegem!

Sofie, Amely, Elise, Lize, Dieuwertje en Féliz

Klausberg Seilbahnen